Strategiudvikling

I en strategiudviklingsproces starter vi i den konkrete virkelighed virksomheden opererer i. Vi tager udgangspunkt i hvorfor virksomheden er i markedet. Hvordan skaber virksomhedens produkter eller ydelser værdi. Hvad består virksomhedens kompetencer og ressourcer af.
- Individuel coaching & mentoring
- Kompetenceudvikling
- Temadage & Workshops
- Foredrag & "Gå hjem møder"

Forbrugernes ubevidste motiver og valg

I en kombination af vores erfaringer, med dybdegående fokusgruppe interview, og akademiske forståelse indenfor marketing, vores psykologiske og sociologiske forståelse af mennesker, arbejder vi her med at forstå forbrugerne. F.eks. Hvilke forbrugerbehov dækker virksomhedens produkter eller ydelser. Forstå forbrugernes bagvedliggende irrationelle motiver for de valg de træffer.

Virksomhedens kompetencer og resourcer

Strategien kan groft sagt laves med udgangspunkt i hvad virksomheden kan eller hvad kunderne ønsker at købe. Her fokusere vi på at afdække hvilke interne resourcer og kompetencer det er muligt at udnytte bedre, med fokus på værdiskabelse for både virksomheden og medarbejderne. Vi har mange års erfaring med at afdække og frigøre uudnyttet potentiale hos ledere og medarbejdere.

Strategisk brand positionering

Torsten Ringberg har mange års erfaring som professer og vejleder på executive MBA programmerne. Derudover har Torsten arbejdet som konsulent for nogle af de allerstørste internationale brands. Torsten har en unik evne til at bringe teorien i spil på en pragmatisk og effektfuld måde. I får her en rådgivning i verdensklasse i forbindelse med at udvikle ny eller eksisterende strategi.